• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Kitchen & Deco. Dit vinden wij erg vervelend en willen dit graag met u oplossen. Wij bij HKitchen & Deco willen graag dat u met alle tevredenheid gebruik kunt maken van onze diensten, producten en service! Daarom streven wij naar perfectionisme voor het aanbod, transport, kwaliteit en service. Mocht u toch een klacht of feedback hebben zullen wij er alles aan doen om deze in tevredenheid af te handelen. Wij zien u klacht en-/ of feedback als een aanleiding om Horeca Deluxe nog meer te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kitchen-deco.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."