• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen & Retourneren

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Zakelijk

Heeft u een bestelling geplaatst als zakelijke klant en wilt u deze retourneren. U heeft als zakelijke klant een zichttermijn van 7 dagen. Deze gaat in op de dag na ontvangt van uw bestelling. In deze periode kunt u bij ons kenbaar maken dat u de bestelling of een artikel wilt retourneren. U kunt dit kenbaar maken via uw eigen account. Mocht u deze niet hebben kunt u hiervoor een ticket indienen of per e-mail naar info@kitchen-deco.nl. Na aanmelding ontvangt u een RMA nummer welke u op het retourformulier dient in te vullen. Na het aanmelden de retour, heeft u nog 7 dagen de tijd om de producten met bijbehorend retourformulier terug te sturen.

Particulier

Heeft u een bestelling geplaatst als particulier en wilt u deze retourneren. U heeft als particulier een zichttermijn van 14 dagen. Deze gaat in op de dag na ontvangt van uw bestelling. In deze periode kunt u bij ons kenbaar maken dat u de bestelling of een artikel wilt retourneren. U kunt dit kenbaar maken via uw eigen account. Mocht u deze niet hebben kunt u hiervoor een ticket indienen of per e-mail naar info@kitchen-deco.nl. Na aanmelding ontvangt u een RMA nummer welke u op het retourformulier dient in te vullen. Na het aanmelden de retour, heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten met bijbehorend retourformulier terug te sturen.

 

Artikelen ruilen

Voor het ruilen van artikelen kunt u dezelfde stappen als voor het retourneren volgen. U ontvangt na het kenbaar maken van uw retour/ruil een aangepaste factuur met de correcte verrekening. Als wij de geretourneerde artikelen in goede orde hebben ontvangen, wordt het nieuwe artikel(en) naar u toegestuurd. Mocht u een duurder alternatief willen, wordt deze na ontvangt bij bijbetaling en ontvangt van uw geretourneerde pakket verzonden. Wenst u een goedkoper artikel dan wordt de verrekening binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening. Extra verzendkosten voor de nieuwe levering ( onder de franco order van € 250,- excl.btw) worden op uw nieuwe factuur bijgeschreven.

 

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Bent u van gedachten veranderd en wilt u de bestelling of een aantal artikelen retourneren? Dit kan heel eenvoudig door de onderstaande stappen te volgen.

 

Stap 1 : Meldt u retour aan

U kunt dit doen door één van onderstaande mogelijkheden

 

Stap 2 : Goedkeuring Retour

Na goedkeuring van onze medewerkers ontvangt u binnen een paar werkdagen een RMA Nummer welke u kunt invullen op het retourformulier.

 

Stap 3 : Retourformulier

  • Download het retourformulier en vul deze volledig in.
  • Knip het strookje met het retouradres af en plak deze op uw doos.
  • Voeg uw retourformulier bij de artikelen in de doos.

 

Stap 4 : Verstuur uw pakket

Geef u pakket af bij één van de pakketpunten bij u in de buurt.

 

Hoe ruil ik mijn artikel(en)?

Voor het ruilen van artikelen kunt u dezelfde stappen als voor het retourneren volgen. U ontvangt na het kenbaar maken van uw retour/ruil een aangepaste factuur met de correcte verrekening. Als wij de geretourneerde artikelen in goede orde hebben ontvangen, wordt het nieuwe artikel(en) naar u toegestuurd. Mocht u een duurder alternatief willen, wordt deze na ontvangt bij bijbetaling en ontvangt van uw geretourneerde pakket verzonden. Wenst u een goedkoper artikel dan wordt de verrekening binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening. Extra verzendkosten voor de nieuwe levering ( onder de franco order van € 250,- excl. btw ) worden op uw nieuwe factuur bijgeschreven.

 

Moet ik betalen bij retourneren?

Voor het retourneren en ruilen van een artikel(en) of voor uw complete bestelling te retourneren zijn de retourkosten voor eigen rekening.

  1. Indien de koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, kunnen enkel artikelen worden gecrediteerd. Gefactureerde transportkosten en servicekosten zijn hiervoor uitgesloten.
  3. Indien de koper een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
  4. De koper draagt zelf het risico voor het transport van de herroeping (terugzendingen). Ingeval van breuk, beschadigingen, of defecte artikelen tijdens de terugzending, zijn alle kosten en risico's voor de verzender (klant).

 

Hulp nodig? Wij zijn er elke dag speciaal voor u!

Vragen over een product?, of een algemene vraag? Kitchen & Deco staat dagelijks voor al uw vragen klaar!

Kitchen & Deco Klantenservice

Bezoek & Kantooradres
De Savorninlohmanstraat 90
3904 AT Veenendaal

Showroom & Magazijn
De Savorninlohmanstraat 90
3904 AT Veenendaal

Veluw International V.O.F.
KVK: 71256490 | KVK Amsterdam
IBAN: NL49 SNSB 0898 4392 72
BTWnr: 210415228B02
BIC: SNSBNL2A

Tel: +31 (0)318 - 304747

E-mail: info@kitchen-deco.nl
Web: www.kitchen-deco.nl.nl