• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & Leveringen

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Transportkosten Nederland

Standaard Zending Nederland - € 6,99
( Gratis boven €250 )

Servicepunt Levering Nederland - € 6,99
( Gratis boven €250 )
 
Express Levering Nederland - € 14,99
( Levering voor 11:00 Bezorgd )
 
Avondbezorging Nederland - € 9,99
( Avondbezorging tot 21:00 )

Transportkosten EU Landen

Standaard Zending België - € 9,99 incl. btw
( Gratis boven €250,- excl. btw )

Standaard Zending Duitsland - €14,99 incl. btw
( Gratis boven €500,- excl. btw )

Standaard Zending Luxemburg - €14,99 incl. btw
( Gratis boven €1000,- excl. btw )

Standaard Zending Frankrijk - €29,99 incl. btw
( Gratis boven €1500,- excl. btw )

Standaard Zending Overige EU Landen - €60,00 incl. btw
( Gratis boven €2500,- excl. btw )
 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de bestelde artikelen. U vindt bij ieder product een indicatie van de levertijd. Wij doen ons uiterste best dit continu up-to-date te houden. Uw bestelling wordt verstuurd op het moment dat alle producten bij ons voorradig zijn. Als u een bestelling heeft geplaatst met verschillende levertijden kunt u een verzoek indienen om de bestelling in delen te ontvangen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u een account heeft kunt u hier de status van uw bestelling zien. Mocht u de bestelling als gast hebben gedaan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Door het ruime aanbod kan het wel eens voorkomen dat wij een artikel niet direct uit voorraad kunnen leveren en deze moeten bestellen bij de fabrikant. Wanneer u de bestelling na 14 dagen nog steeds niet heeft ontvangen, adviseren wij om even contact op te nemen.

Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk op te hoogte te brengen als een artikel een langere levertijd heeft dan aangegeven. Mocht u toch zeker willen zijn wanneer de levering zal plaatsvinden, kunt u altijd even contact opnemen.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Wanneer u een bestelling heeft geplaast, kunt u inloggen in ''mijn account'' om uw bestelling te volgen. Onder de categorie ''mijn bestellingen'', kunt u de status van iedere order inzien.
Zodra wij u pakket hebben verwerkt en verzonden, ontvangt u een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kunt u het pakket volgen bij de vervoerder.
Bij bepaalde zendingen zijn er uitzonderingen, waardoor u niet gebruik kunt maken van de Track&Trace. Deze zendingen zullen met gespecialiseerde transporteur worden verzonden.

 

Welke bezorgopties heeft Kitchen & Deco

Tijdens het bestellen in uw winkelwagen kiest u eenvoudig de gewenste bezorgoptie welke u uitkomt.

Standaard zending

Na het versturen van uw pakket wordt de volgende werkdag uw pakket afgeleverd door de bezorger.

 

Servicepunt levering

Bent u overdag afwezig en wilt u de bestelliga zelf ophalen? Als u kiest voor pick-up point, kiest u zelf waar u het pakket wilt ophalen. Dit kan in de meeste gevallen bij u in de buurt. Tijdens het bestellen in de winkelwagen kiest u zelf de locatie.

 

Avondlevering ( 18:00 - 21:00 )

Wenst u de bestelling 's avonds bezorgt te krijgen, dan kunt u in de winkelwagen kiezen voor de avond levering. De bezorger zal tussen 18:00 en 21:00 het pakket bij u aanbieden. In sommige gevallen kan het zijn dat de bezorger overdag al een poging doet om het pakket te leveren. Mocht u niet thuis zijn, komt hij in de avond nogmaals langs.

 

Express levering ( voor 11:00 )

Wilt u de bestelling voor 11:00 in huis hebben? Dan kiest u voor de express levering in uw winkelwagen. De bezorger zal uw pakketje als eerste in de route bezorgen. Ideaal als u niet de hele dag thuis wilt blijven tot de bezorger komt.

 

Afhalen bij Kitchen & Deco

Ook heeft u de mogelijk het pakket bij ons in Veenendaal af te halen. Wanneer u pakket klaar ligt ontvangt u hiervan een telefonisch bericht of een e-mail. Mocht u een afwijkende afhaal dag wensen, neemt u dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

 

Niet aanwezig? Pakket gemist? Wat nu?

Het kan voorkomen dat u een pakketje mist. In bijna alle gevallen wordt het pakket 3x op de bezorgdag aangeboden. Daarna zal de vervoerder de andere werkdag nog een afleverpoging doen. Heeft u een kaart van '' Bezorger gemist '' ontvangen van de vervoerder. Kan het het zijn het pakket bij de buren is afgeleverd of voor je klaar ligt op een afhaalpunt. Mocht u na vijf werkdagen, nog niks hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Levert Kitchen & Deco ook in het buitenland?

Ja zeker! Kitchen & Deco levert in maar liefst 29 landen binnen Europa. Hieronder vindt u een overzicht van alle landen waar u een bestelling naar toe kunt sturen. Bij het bestellen in de winkelwagen, kunt u kiezen voor zending binnen de EU.

 België  Bulgarije  Cyprus
 Denemarken  Duitsland  Estland
 Finland  Frankrijk  Griekenland
 Hongarije  Ierland  Italië
 Kroatië  Letland  Litouwen
 Luxemburg  Malta  Monaco
 Nederland  Oostenrijk  Polen
 Portugal  Roemenië  Slovenië
 Slowakije  Spanje  Tsjechië
 Verenigd Koninkrijk  Zweden               

 

Hulp nodig? Wij zijn er elke dag speciaal voor u!

Vragen over een product?, of een algemene vraag? Kitchen & Deco staat dagelijks voor al uw vragen klaar!

Kitchen & Deco Klantenservice

Bezoek & Kantooradres
De Savorninlohmanstraat 90
3904 AT Veenendaal

Showroom & Magazijn
De Savorninlohmanstraat 90
3904 AT Veenendaal

Veluw International V.O.F.
KVK: 71256490 | KVK Amsterdam
IBAN: NL49 SNSB 0898 4392 72
BTWnr: 210415228B02
BIC: SNSBNL2A

Tel: +31 (0)318 - 304747

E-mail: info@kitchen-deco.nl
Web: www.kitchen-deco.nl.nl